sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Joulukortteilua

Kävin perjantaina Seinäjoella Käsityömessuilla. Olin tilannut Heinikasta ennakkoon paketin jonka Heini toi minulle Seinäjoelle. Kiitos siitä Heini :)
Tilauksessani oli mm. Artemion kuusi-leima, Hopeanvärisiä lapasia koristeeksi ja punaista kartonkia. Näissä korteissa olen käyttänyt edellä mainittuja materiaaleja
Päätin kokeilla miten onnistuisin minulle uudessa jutussa. 
Laitoin tuohon kuusi-leimaan ensin Distress Embossing inkkiä ja sen päälle vielä Distress Inkkiä väriltään Peeled paint. Sitten leimasin ensimmäisen kuusen korttiin etualalle ja heti toisen kuusen taka-alalle. Kaadoin päälle Stamp-n Stuff Embossing Powderia väriltään Winter Wonderland ja kuumensin kuumailmapuhaltimella. Tämän toistin niin monta kertaa että kuusia oli riittävästi. Leimasin vielä Paperinauhasta ostamani Joulutervehdyksen Distress Inkin Fired Brick värillä. Lisäsin punaisen nauhan ja stanssatun sydämen sekä pari puolihelmeä. Lapasetkin lisäsin rusetin alle.

Jokaisessa kortissa Joulutervehdys on hieman vinossa, koska tuo leimasin pääsi yllättämään minut sillä ettei teksti ollutkaan suorassa puupalikassa. Pitäisi osata kääntää aina tuota leimasinta hieman, että saisin tekstin enemmän suoraan, mutta näitä tehdessäni olin niin innoissani etten ehtinyt ajattelemaan kumpaan suuntaan sitä pitäisi kääntää :D 

Sydämet ovat eri kokoisia, koska stanssasin aina kahta kokoa kerralla ja halusin käyttää ne kaikki näihin.

Kovasti kimaltelevat ja ovat kyllä jouluisia. Erittäin nopeita ja helppoja valmistaa. Niin ja erilaisia kuin mitä olen aikaisemmin tehnyt.

Tässä vielä nuo kaikki kerralla. Huomaatkos että kaivoin valokuvaustelttanikin esiin. Johtuen siitä että siivosin mieheni työkansiot kaapin päältä pois edellis viikolla ja sain siis johonkin tilaa tuolle teltalle ;)

Eilen keräilin metsästä käpyjä. Saapa nähdä mitä niistä syntyy. Naureskelin itsekseni että jos nyt tulisi thaimaalaisia marjanpoimijoita metsässä vastaan ja kurkkaisivat minun sankooni pitäisivät varmaan ihan hulluna :D 


3 kommenttia: