torstai 27. joulukuuta 2012

Ensimmäinen Buzzador tehtäväni

Pääsin mukaan Buzzador kampanjaan. Kampanja on siis minulle ensimmäinen jossa olen mukana.
Tarkoitus on testata tuotetta ja kertoa tuotteesta muillekkin. Tämän jälken annamme raportteja joissa kerromme omia sekä muiden kokemuksia tuotteesta jota testaamme.

Paketti näytti tältä kun sen ennen joulua postista hain. Mukana oli myös BuzzTrack kortteja joiden koodi syötetään tietylle nettisivulle ja jonka avulla pystytään seuraamaan tämän kampanjan tuloksia.

Dove Pure & Sensitive Body Lotion on hajustamaton, alkoholiton ja dermatologisesti hyväksytty ihonhoitotuote. Itse olen huomannut tuotetta käytettyäni että ihoni on todellakin pehmeämpi, eivätkä esimerkiksi kynsinauhani halkeile jatkuvasti. 
Doven Pure & Sensitive tuotesarjaan kuuluu luonnollisesti myös muita tuotteita. Näitä ovat Roll-on Deodorantti, Suihkusaippua, Deo Spray Deodorantti sekä käsisaippua. Itse olen näistä käyttänyt Suihkusaippuaa sekä Deo Spray Deodoranttia.

Lyhyesti sanottuna minä pidän näistä tuotteista ja voin hyvillä mielin suositella sinullekkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti